dinsdag 22 november 2011

Versace for H&M



What did you bought?


First I thought that it was a good idea to sleep for the H&M store in Amsterdam, but it was sooo cold outside! So I ordered my Versace for H&M items online.
 It takes me hours to get on the site, because the site was over crowded(!), too bad! My sister gets (finally) on the site, so she ordered a bracelet for me, so sweet! Our laptops stood next to each other so I could see everything, I was so thrilled to see the collection online! After a few minutes I ordered an other bracelet online, I'm so pleased with my purchases!


Eerst dacht ik dat het een goed idee was om voor de H&M winkel in Amsterdam te gaan slapen, maar het was zo koud! Daarom heb ik mijn H&M aankopen online gekocht.
Het duurde uren voordat ik eindelijk op de site kon, het was zo druk bezocht.
(Je stond in een wachtrij, om de zoveel minuten werd je toegelaten. Als je dan iets gekocht had moest je weer in de rij aansluiten, zo ging het de hele tijd door). Mijn zus en ik hadden onze laptops naast elkaar gezet, zodat we twee keer zoveel kans hadden om op de site te komen. Na een paar minuten lukte het haar, ik was zo blij! Ze heeft een armbandje voor mij besteld, na een paar minuten kon ik er zelf ook een bestellen. Ik ben zo blij met mijn aankopen!


xoxo!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Motigo Webstats